Produse

Produse

Intrebari si raspunsuri

Deoarece am observat ca aceasta pagina e cea mai citita, imi permit sa scriu  eu, cu placere, mai multe despre anumite notiuni si reguli din activitatea de reprezentant Avon desi aceste informatii ar trebui sa le primiti de la liderul care v-a inscris in Avon.
Limita de credit: ce este? de ce este?:) cum se calculeaza? de ce e importanta?
Ce este?! Reprezinta suma maxima de care poti face comanda fara a plati avans.
De ce?! Pentru ca la Avon intai primesti produsele si apoi platesti factura (nu la livrare si nu inainte de livrare) si e absolut normal pentru firma de cosmetice sa-si ia o masura de precautie. Stiu ca in practica si reprezentantii asteapta clientii cu banii, dar regula oficiala este ca reprezentantul incaseaza banii in momentul cand livreaza produsele.

Revin, am de plasat o comanda :) Multumesc!

Aveti intrebari sau nelamuriri legate de activitatea de reprezentant? Daca le veti enunta promit ca voi incerca sa le rezolvam si sa le intelegem impreuna cel putin la nivel teoretic.
Si pana apar intrebarile de la voi, :) voi scrie despre ce am invatat din propria experienta sau din regulile afisate pe site-ul oficial dar pe care nu le citim decat atunci cand deja avem o problema:

1. In prima zi din noua campanie, joi, comenzile din campania anterioara plasate cu livrare la oficiul postal dar blocate/retinute pentru verificarea creditului, se anuleaza automat dupa ora 10.

Solutie-sfat: daca nu sunteti sigure ca indepliniti conditiile de facturare sau nu aveti timp pana in ora 9.30 sa achitati si sa trimiteti dovada de plata in avans, e mai bine sa plasati comanda express cu livrare la domiciliu cel tarziu in ziua de miercuri, ultima zi din campanie, astfel incat sa aveti timp pana in ora 12 sa achitati si sa trimiteti pe email (repservice.ro@avon.com si/sau directorului de zona diana.buiceac@avon.com) dovada platii in scopul deblocarii si facturarii comenzii care sa ajunga cat mai repede la clientii dvs.nerabdatori. ;)

2. O comanda expres la domiciliu plasata in prima vineri din campanie se va livra abia marti.
Solutie-sfat: pentru a primi comanda sambata e impeduos necesar sa o plasati joi pana in ora 24, in prima zi din campanie, in regim  express cu livrare la domiciliu si sa indepliniti conditiile de facturare pana cel tarziu in ora 12 vineri (daca e cazul unui avans).

3. De ce nu-mi este facturata tot joi comanda express plasata joi in prima zi a campaniei?


Raspuns: Comenzile plasate joi in prima zi a campaniei se factureaza vineri, respectiv in a doua zi a campaniei si:) livrarea va avea loc sambata daca ai plasat comanda express la domiciliu. Nimeni din tara nu primeste coletul in a doua zi din campanie, ci incepand doar cu a treia zi.
Explicatia e simpla:  in prima zi din campanie inca se deblocheaza si factureaza pana in ora 12-13 comenzile plasate miercurea in ultima zi a campaniei trecute, abia apoi se da startul facturarilor comenzilor din noua campanie. Are si sistemul de facturare limitarile lui, trebuie sa tinem cont de volumul mare de comenzi care se plaseaza in aceste 2 zile de sfarsit si de inceput de campanie (miercuri si joi).

4. In ce sectiune a contului de reprezentant gasesc aplicatia prin care pot inregistra o plata facuta la BCR? 

Raspuns: In contul de reprezentant, in meniul "Contul meu" dati click pe "Dovada de plata" si apoi veti vedea exact ce date trebuie sa transmiteti. 


 

In pasul 4 de plasare a comenzii aplicatia de pe site nu permite inregistrarea platii, de aceea sfatul meu e sa inregistrati plata ca mai sus pentru a fi luata in considerare.

5. De ce in dreptul comenzii mele apare "Comanda retinuta pentru verificarea creditului" si cum se poate rezolva aceasta situatie?
Raspuns: Comanda dvs. este retinuta/blocata adica nu s-a facturat inca, in principal din 2 motive bine intemeiate:

- s-a depasit limita de credit (limita de credit=suma facturilor tale neachitate si in curs de facturare; aceasta limita de credit variaza in functie de vechimea in Avon si de numarul de facturi achitate la timp; limita minima este 300 lei, apoi creste la 500 lei, apoi la 600 lei  si exista un credit de bun platnic de 1400 lei)
- ultima factura nu a fost achitata in termenul ei maxim de plata (fie nu ati achitat-o inca, fie ati achitat-o dar banii nu au ajuns inca in contul Avon)

Din experienta mea, rezolvarea acestei situatii presupune cativa pasi simpli:
  • Primul pas este sa nu va panicati sau daca v-ati panicat deja, incercati sa va calmati! :) Nu s-a intamplat nimic ireversibil si catastrofal!
  • Pasul 2: Incercati sa identificati care din cele 2 situatii de mai sus vi se potrivesc; 
  • Pasul 3: Daca nu ati identificat cauza retinerii comenzii, apelati cu incredere la coordonatorul/liderul dumneavoastra, ea/el va sti cu siguranta ce s-a intamplat.
  • Pasul 4: Daca sunteti in prima situatie, impreuna cu liderul veti calcula ce avans e necesar (suma ce depaseste limita de credit), il achitati si trimiteti dovada de plata la Bucuresti.
  • Pasul 5: Daca  sunteti in a doua situatie cand ati achitat factura, dar banii inca nu au ajuns, verificati pe chitanta pe care ati primit-o daca e scris corect numarul de reprezentant (acest lucru e indicat sa-l faceti imediat dupa achitare, chiar la ghiseu); in mod normal orice plata ajunge in contul Avon in maxim 2 zile lucratoare si daca ati achitat inainte de termenul de plata puteti trimite dovada platii la Bucuresti pentru a va fi deblocata comanda; in cazul in care ati depasit termenul de plata, dovada de plata nu va fi luata in considerare si puteti doar astepta ca banii sa intre in cont, moment in care comanda va este automat deblocata si facturata.
6. Ce se intampla daca nu platesc la timp factura Avon?  
Raspuns: In primul rand as vrea sa clarificam ce inseamna "la timp". Data limita de plata a facturii este de fapt data la care banii ar trebui sa se regaseasca in contul Avon; sfatul meu este sa achitati cel putin cu o zi inainte de acea data limita.
Acum in functie de cat de mult intarziati cu plata se pot intampla urmatoarele  lucruri:
- la 3 zile calendaristice de la data limita acumulati o penalizare de 10 lei si vi se scade creditul de bun platnic
- peste inca 10 zile calendaristice daca nu platiti, acumulati inca o penalizare de 15 lei
-daca tot nu platiti, veti primi instiintare acasa si somatie de plata si dosarul dumneavoastra va fi inmanat firmelor de recuperare

Pe langa aceste neajunsuri tineti cont de faptul ca va pierdeti si va dezamagiti clientii (neplatind factura nu puteti plasa o noua comanda) si creati probleme si liderului la care sunteti inscris(a) care va fi penalizat la randul sau.

In acest context, daca dosarul dvs.ajunge la firmele de recuperare, tinand cont de informatizarea puternica a sistemului bancar, cand veti dori sa accesati un credit veti apare in baza de data cu datorii.
-

9 comentarii:

  1. Am si eu o intrebare: ce e cu balanta curenta de -97.00. Mereu achitam fiecare comanda cu bani in plus. Prin urmare trebuia sa am +97...?

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă am pl în ultima zi din factura de ce mia spus în balanța 10

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum pot afla dacă trebuie să plătesc ceva?sunt reprezentat,dar nu am comandat niciodată nimic și totuși mia venit acasă hârtie cum că am de platit la Avon.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Înseamnă că cineva a comandat in locul tau.trebuie sa iei in considerare persoanele că îți știu datele de reprezentant,de ex liderul..

      Ștergere
  4. Am o problema am o factura de 380 lei și nu am bani sa o plătesc ce mi se poate întâmpla au trecut aproape 5 luni.... Ma sunat de la recuperatori și leam explicat dar nu am sa plătesc mi_a dat teapa fetele care au comandat.... Ce se poate întâmpla?

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce se întâmplă dacă nu achit factura de 380 lei nu am de unde ce mi se poate întâmpla? Va rog dați-mi un sfat

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna,am facut o comanda acum ceva timp,si nu am platit.o.astazi am primit acest mesaj. Lipsa platilor duce la transferul dosarului catre Dep. Pre-Executional. Sunati urgent la 0314337330 si stopati avansarea procedurii! ACOD.
    Ce se intampla daca nu plătesc..imi opreste din salar?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe ei nu ii intereseaza daca aveti sa nu bani sa platiti. Ei recupereaza debitele.

      Ștergere
  7. Mia rămas de plătit încă 8 lei pot da comanda chiar dacă nu am plătit 8 lei

    RăspundețiȘtergere